søndag den 1. januar 2012

Godt nytår og velkommen til 2012

Ja så blev det endelig år 2012 et år jeg har set frem til at tage hul på, et år jeg forventer mig meget af. Jeg havde en meget stille nytårs aften, men jeg tager revance näste år.
Jeg fik for noget tid siden en ide via en anden kvinde fra usa som har taget samme rejse som jeg nu er igang med, som jeg har tänkt lidt over, nemlig at lave nogle videoindläg her på bloggen, det har drillet at få det förste lagt op, nok fordi det er langt. Sådan er det med mig, jeg kan ikke fatte mig i korthed. Derfor har jeg lavet en youtube kanal, hvor mine videoindläg vil väre at finde for jer der har lyst til at se dem, jeg vil hver gang jeg laver et videoindläg også lave et indläg her med et link, så håber jeg det er til at finde ud af:)

Der kan sikkert godt gå lidt sport i det med videoindläg, det er ganske smart og nemt, men der vil helt sikkert komme masser af bogstaver også. Der kan selvfölgelig også komme längere pauser mellem både skrevne og videoindläg, jeg laver begge dele når jeg föler for det, men der er også rigtig meget at have fokus på irl i denne tid.

Her skulle mit förste indläg gerne väre, har du en kommentar til den så bare skriv den her.



Suk - jeg snakker for meget, sådan er det. Jeg roder lige lidt med det og prøver igen.

Godt så har jeg vist fundet en løsning, jeg skal nok få styr på det efter et par gange så det ikke bliver alt for rodet:)

Video 1 del 1:

http://www.youtube.com/watch?v=_WdPBVh1JYU

Video 1 del 2:
http://www.youtube.com/watch?v=CAa4F8775SA



4 kommentarer:

  1. "This video has been removed because it is too long" :-(

    Kan du ikke forkorte den?

    SvarSlet
  2. Jo jeg har delt den op nu og link til første del er lagt i mit indlæg, link til del 2 er på vej:)

    SvarSlet
  3. Ej, hvor godt - og ja du taler sørme meget. Ret spændende at se dig live, det giver et andet perspektiv end skrift og billeder. Super initiativ.

    SvarSlet
  4. Tak Space. Ja jeg er ikke en kvinde af få ord, beklager, men skal öve mig på det med video indläg og fatte mig i korthed, det er sikkert umuligt men jeg skal pröve :)

    Det bliver sjovt at se hvordan jeg ser ud näste år samme tid, det med at snakke kan de ikke göre noget ved siger de:)

    SvarSlet