onsdag den 4. januar 2012

Sidste nyt fra fronten

Så er jeg hjemme igen, og jeg er bare tip top klar til OP.
Jeg startede med at få tappet et par liter blod, og levere en urin pröve. Derefter stod den på EKG og blodtryk, også det var fint, og så var jeg til en samtale med overlägen hvilket der heller ingen problemer var i. Sidst men ikke mindst var det en samtale med narkoselägen, og så kunne jeg trille hjem igen, men en kuvert fyldt med sager.

Jeg skal möde ind mandag d. 23 kl 08.00, Söndag aften inden jeg går i seng, skal jeg tage et bad og vaske mig i noget specielt säbe og shampo, jeg har fået med hjem. Så skal jeg ellers op för fanden får träsko på, men det er ikke noget problem. Når jeg ankommer er det direkte på OP-afdelingen og når jeg på et tidspukt bliver levende igen kommer jeg over på min afdeling.

Jeg skal have taget en sidste gang blodpröver den 20, men det er heldigvis kun lige at köre til mit eget lägehus, havde ellers forventet at de havde fået blod nok nu, men de skal jo lige tjekke en sidste gang at alt er som det skal väre.

Jeg var på vägten og den sagde 133 så jeg er meget tilfreds for jeg har det röde, det er ikke umuligt at jeg vejer mig en gang mere inden jeg skal på sygehuset, men ellers bliver jeg i hvert fald vejet når jeg lander på sygehuset.

Jeg er godt trät nu og synes jeg kan höre sofaen hviske mit navn.

4 kommentarer:

  1. Og hvordan kan du se så vågen ud klokken meget tidligt?

    SvarSlet
  2. Jeg er ofte bare frisk når jeg står op :-D
    Et bad og en kop kaffe kan göre undervärker på den tid af dögnet, men kaffen smager mig ikke helt mere :(

    SvarSlet
  3. Så har du dato og tid. Kanon

    Dejligt at læse dine indlæg, morgenfrisk er du.
    Jeg er osse et typisk A-menneske. Når klokken er på den anden side af 21 tænker jeg på, hvornår jeg kan smutte til køjs.

    Jeg er osse på farten mandag den 23. - på vej over Øresundsbroen, skal op en tur om en uges tid.

    Jeg fik en video igår fra en der har en CityGros i Skåne, skal forsøge lægge den op - du specielt NB vil nyde den, ja os andre osse.

    SvarSlet
  4. PC

    Ja datoen havde jeg jo, så det var bare tidspunktet jeg lige manglede, men ja det er skønt nu at have begge dele på plads.
    God tur den 23 :)

    SvarSlet