mandag den 16. januar 2012

Sidsten

Sidste uge på pulver er skudt i gang. Det er altså ikke en helt dårlig fornemmelse, for er du da vimmer hvor er jeg bare træt af pulver! Jeg ville give en halv arm for et stykke frugt, eller noget andet som var friskt, men jeg må vente lidt endnu, det skal blive helt fantastisk godt med en smoothie. Det skal også blive skønt med nogle supper.

På fredag skal jeg ned og have taget de aller sidste blodprøver, og jeg regner med lige at blive vejet også, men jeg ved der er sket en del, for jeg har tømt og kasseret skufferne med de største størrelser af tøj, og det var absolut heller ikke en dårlig fornemmelse. Uh-ha det er godt at få tøj på, som man føler sig en hel del bedre tilpas i, så bliver lysten til at dulle sig lidt op altså så meget større.

Jeg har det stadig godt, men har desværre haft en del angstanfald når jeg har været ude og handle, jeg tror det hænger sammen med  for lidt væske, ingen mad og selvfølgelig også en masse tanker. Ikke dårlige tanker, jeg er på ingen måde nervøs, men jeg er forbandet spændt og så glæder jeg mig bare så meget til at komme over på den anden side.

Ja der er faktisk ikke så meget nyt - intet nyt er vist godt nyt. Den næste uge skal bare overstås, det er vist det eneste der for alvor rører sig i mig i øjeblikket. Der kommer sikkert et indlæg eller to inden jeg skal af sted, hvis der ikke gør skriver jeg i hvert fald når jeg er vågnet og har energi til det, for jeg tager computer med på sygehuset.

2 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke helt forstå, at du får angstanfald, for du virker som en meget selvsikker og stærk person.

    Hep-hep for den sidste uge som pulverheks.

    P.s. Når du skriver et indlæg kommer det ikke frem på min forside/ betjeningspanel, selvom jeg har tilmedlt mig din blog. Men jeg kan da heldigvis finde dig alligevel.

    SvarSlet
  2. Ak ja space, det er også svärt at forstå selv for mig. Min stresstolerance er meget lille, og det er ofte det der sätter et anfald i gang, det kan såmen väre nok at skulle stå i kö ved kassen for at betale. I flere år kunne jeg ikke tage ud og handle selv, for ofte måtte jeg gå når vi kom til kassen, eller hvis der var for mange mennesker. Det er rigtig svärt at leve med, når man har väret rigtig glad for mennesker. Der er mange ting der gör at det er sådan, og desvärre er det for mig noget jeg må leve med, men jeg har heldigvis lange perioder efterhånden hvor jeg er fri for dem.

    Jeg bruger ikke så meget forsiden i betjeningspanelet, men kigger altid i min blogliste her til höjre, for der kan jeg i hvert fald se når der er nye indläg ;)

    5 pulverdage tilbage, det er lige til at holde ud:-D

    SvarSlet