tirsdag den 27. december 2011

Dag 3

Det körer ret godt, jeg har väret på vägten i dag, og ding ding der er allerede et resultat at bläre sig lidt med. Jeg har oprettet en side til billeder, og jeg har også billederne, men fuck hvor jeg synes det er gränseoverskridende at smide dem ud på nettet. Jeg gör det dog alligevel, ikke for min skyld, i hvert fald ikke endnu, men virkeligheden er altså som virkeligheden er og den skammer jeg mig altså ikke over. Hvad andre mener er jeg sådan set iskold overfor, det er mig der har et problem med mig, jeg hader synet af mig selv. Samtidig så ligner jeg jo bare en fed trold :)

Jeg har bestået en stor pröve i dag. Min mellemste er blevet 18, og der har ikke väret andet en fristelser foran mig hele dagen, men jeg har holdt mig i skindet uden problemer. Jeg vil ikke sige at jeg er stolt, for det er helt som jeg forventede det ville väre, og jeg er pisse sej, når jeg först går i gang, og jeg er i gang big time.

Og behöver jeg at sige, at jeg gläder mig til det videre forlöb. Den 4 januar skal jeg på sygehuset og have taget blodpröver, EKG (hedder det vist), en snak med overlägen og narkoselägen, og så kan jeg trille ca. 150 km hjem igen, og bliver kun en tid klogere denne gang på hvad tid jeg skal väre på sygehuset. Ved ikke helt om jeg skal möde op söndag d.21, men det tror jeg nok at jeg skal. Men det ved jeg meget mere om når jeg kommer hjem den 4éde.



3 kommentarer:

  1. Uha, nu kommer der vel ikke frække bikini shoots??? Nej, kan godt forstå det er en over vindelse, men tror du ikke, du selv bliver glad for forløbet når der sker ting og sager? Må være spændende at kunne se tilbage på datoer og vægt/ størrelse. Jeg kan f.eks. ikke forestille mig din størrelse - og det gør heller ikke noget, for det er jo ikke det vigtigste, vi skriver om.

    Min bedste veninde har tabt 30 kg. og jeg så hende ikke som overvægtig nogensinde - bare Charlotte. Nå, men hvor vil jeg egentlig hen i mit væveri?

    Du skal ikke frygte at blive til grin ved at poste billeder. Tror kun du høster respekt.

    God aften.

    SvarSlet
  2. I julen så jeg nogle gruppebilleder fra mine bedsteforældres guldbryllup. På de billeder er jeg 27. Som jeg husker det vejede jeg mindre dengang end jeg gør nu (omkring 5 kilo), men jeg har markant mindre fedt i ansigtet i dag.

    Jeg ville ønske jeg havde flere billeder af mig selv, så jeg kunne sammenligne på tværs af årene. Så gå bare amok med billederne - det vil kun hjælpe motivationen.

    SvarSlet
  3. @Space - jeg har fået taget billeder i undertöj, men dem kan jeg slet ikke holde ud at se på, så det bliver vist med töj på til at starte med, senere kan det väre jeg får mod på at vise de andre frem også. Men der er minus fräkt over dem :-D

    Det er uden tvivl rigtig vigtigt at have billeder og jeg fik også taget billeder sidste år fordi jeg troede det ville gå noget hurtigere, det her projekt.

    Jeg er ikke bange for at blive til grin, min störste fjende er mig selv ;) Hvad andre tänker er deres problem :)

    @Solo
    Du kan bande på jeg vil gå amok med billederne, det sväre bliver lige at få lagt de förste ind, derefter ja så er skaden jo sket :-D
    Det betyder rigtig meget at have billeder, men jeg har jo tydeligt kunne se på dig at du blev mindre hvis det er en tröst :)

    SvarSlet