søndag den 29. januar 2012

Uge 1

Så er den første uge ved at være slut, det er super dejligt, og det udløser ikke mindre end 2 videoindlæg, som der er links til nederst i dette indlæg.

Jeg begynder at føle mig helt menneskelig igen. Ikke forstået sådan at jeg har haft det meget skidt, men jeg har været træt, og har haft brug for at samle kræfter, hvilket jo ikke er så underligt. Nu vender det heldigvis, og det er slet ikke en dårlig fornemmelse.

Jeg nævner i mit nr. 2 videoindlæg, pajdej, pizzadej og "chips", de ting kommer jeg selvfølgelig med opskrifter på i kogebogen når jeg når til, at jeg må spise normalt. I det hele taget kommer der med tiden rigtig mange opskrifter, det er næsten uhyggeligt hvad jeg har samlet sammen, oven i det har jeg alle mine nye kogebøger, så der er nok at tage fat på.

Det bliver en spændende tid, fremtiden. Nu skal den sidste uge på flydende bare overstås, og så kan jeg begynde at lege lidt i køkkenet igen. Der er så mange spændende opskrifter jeg brænder for at teste, super lækker og sund mad, som alle kan få glæde af.

Der skal ske meget det næste lange stykke tid, og jeg er helt klart spændt på alt det der venter. Jeg har bestemt mig for, at jeg heller må få købt mig en vægt, for jeg er selv ret nys efter hvad og hvor meget der sker. Jeg får dog ikke behov for at veje mig hver dag, jeg ved jo der sker noget, men klart jeg må da ha lidt styr på hvor meget der sker.

Jeg glæder mig til, at jeg om en uge kan få jeans på. Det har jeg ikke haft mod på pga. de der metal dimser jeg har i maven, jeg ved ikke om det gør noget, men jeg venter nu alligevel lige en uge mere.
Det er fantastisk så hurtigt tiden er gået siden jeg fik min OP tid og frem til nu, men før det var det næsten også som om tiden stod stille, så det er rigtig dejligt at der sker noget på alle måder nu.

Inden vi når at se os om så er det forår, og ja tak, det skal blive godt også. Jeg har haft den fedeste forårs/sommerjakke liggende i flere år, helt ny aldrig brugt, som jeg så meget glæder mig til at gå i. I det hele taget er der for vildt meget tøj jeg kommer til at kunne passe til den tid, som jeg bare glæder mig SÅ meget til at få på. For slet ikke at tale om støvler og sko, selvfølgelig med tårn høje hæle.
Der er så meget at se frem til at det slet ikke er til at forstå:)

Video Del 1:
http://www.youtube.com/watch?v=DnFsh1MEDuE&context=C335b580ADOEgsToPDskKqqTZeabYVhK0y7lWywVAp

Video Del 2:
http://www.youtube.com/watch?v=c0EnJC9GhwA&feature=context&context=C335b580ADOEgsToPDskKqqTZeabYVhK0y7lWywVAp


8 kommentarer:

  1. Hvor det bare kører for dig. You go girl!

    SvarSlet
  2. Lyder som om det går rigtig godt :)

    SvarSlet
  3. Nå, så er man måske ved at være nysgerrig...........

    SvarSlet
  4. HALLÅÅÅÅÅÅ, er der nogen??????? Savner at høre nyt fra dig. Håber alt er godt.

    SvarSlet
  5. Er hun blevet væk i skoven?

    SvarSlet
  6. Håber ikke der er gået noget galt. Krydser fingre.

    SvarSlet