tirsdag den 10. januar 2012

Pheww

I dag har været hård, jeg har virkelig været sulten. Ikke lækker sulten, men sulten, så jeg har drukket 30 liter vand og så fik den hele armen med at gøre rent, så nu er jeg sulten men træt. Der er ikke så meget at stille op mod sulten, der er ingen kære mor - og det har der aldrig været - det er bare at bide tænderne sammen og prøve at tænke på noget andet, flytte fokus, det virker.

I morgen er der heldigvis atter en dag, og de her sulten dage er nok svære at undgå lige nu, måske skal jeg nyde fornemmelsen, det er ikke sikkert den nogensinde kommer igen. 13 dage tilbage, det er simpelthen for skønt, nej hvor jeg bare glæder mig til at kunne spise mine egne supper.

Det er godt der er så meget at se frem til, ellers ville det nok være rigtig svært en dag som i dag, men heldigvis var jeg også forberedt at der ville dukke i hvert fald en op, kan jeg nøjes med den ene så er det fint med mig, kommer der flere så kommer jeg igennem dem også.

Jeg forstår godt der er folk der kan tænke på at "falde i" når de har en dag somd en jeg har haft i dag, alligevel har det på ingen måde været en mulighed for mig at spise noget. Jeg valgte at bage en masse til mine børn, en metode jeg også brugte rigtig meget da jeg tabte mig sidst.

Et par bukser er blevet skrottet, de faldt simpelthen af når jeg havde dem på - hold da op tænker man så. Et par bukser mere er på samme kurs, det er jo alt for lækkert. Og det er lige før og næsten at jeg kan passe de 2 næste par der venter, det passer nok meget godt med at jeg ikke kan passe det ene og så kan jeg passe det andet.

Resultaterne kommer jo heldigvis mens man "lider", og så kan man godt lige holde ud at føle voldsom sult en dag eller to :)

4 kommentarer:

  1. AJJJJ mand... HVOR er du bare sej :) - Du kan GODT, du VED det, jeg hepper bare SÅ meget på dig, for det er bare noget du KAN :) - Jeg vil gøre ALT for at heppe på dig gennem det her forløb, så hvis du mangler moralsk opbakning, SÅ er jeg klar - (ps. har lige igen igen igen, lagt smøgerne på hylden og startet løberiet op IGEN IGEN)

    Vi er nogle stykker fra jobbet som har lagt livsstilen om, og så har vi "lovet" os selv, at der venter en tur til London om 6 mdr., HVIS vi holder det! - så søde ven, sæt en "gulerod" op foran dig selv, og gå efter den som en kanin (he he), SÅ er der ENDNU en grund til at gennemføre, og hvad.... som space siger, "PULVERHEKS", ja det er da ikke det værste navn at være forbundet med :O))) HEP HEP HEP, fra en meget stor FAN af NB :O)))

    K&K B. :)

    SvarSlet
  2. Ja jeg kan så, og det interessante ved netop det her forlöb er at der kun er en selv - og for mit vedkommende så 9 mere fra samme gruppe- Sjovt nok var vi lige 3 der ramte muren i går, men det fandt vi först ud af sent om aftenen.

    Jeg tager imod al opbakning med kyshånd, jeg ved der kan/vil komme sväre dage, isär i starten.

    Hvor lyder det godt at I er gået sammen, det gör det ofte lidt nemmere når man er flere, og en tur til London er da i den grad en gulerod ;)
    Så Hep hep til jer også:)

    Jeg har masser af gulerödder, den der er längst väk nemlig når jeg er helt i mål, er en designer kjole eller sko, men det er vigtigt at give sig selv belönninger hele vejen. Jeg skal lave min gulerodsliste en af dagene ;)

    Jeg kan nemt leve med at väre pulverheksen ;-D

    Knus og varme tanker

    SvarSlet
  3. Kære pulverheks ( det var altså sødt ment ), håber dagen i dag går bedre end i går!

    Vi hentede pizza til aftensmad i går, og jeg hader mig selv for at spise det skidt! Det smagte ikke engang godt.

    Nå, men life goes on ;-)

    SvarSlet
  4. Käre Space

    Det ved jeg at det var/er ;)

    Jeg har det super fint i dag, en dag som i går skal man bare igennem og det kommer man heldigvis også, det hjalp lidt da vi i min gruppe fik snakket, og det viste sig at vi var 3 der havde haft det på samme måde.

    Mums jeg er vild med pizza, men föj hvor er det usundt - jeg kan dog tröste dig med at jeg, når jeg må spise igen, kommer med opskrift på ret sund pizza ;)
    Man behöver ikke sige farvel til alt for at tabe sig eller leve sundt, og jo mere jeg graver efter alternertiver des mere finder jeg der er super läkkert og sundt - hip hip:)

    SvarSlet