søndag den 10. juni 2012

Nyt liv

Ja jeg lever altså endnu, og jeg lever godt :-)
Verden har ændret sig, livet har ændret sig og jeg lapper det hele i mig.
Jeg er gået fra str 56 til 44, det i et tempo jeg selv kan trækket vejret i og med.

Jeg er en af de mange som har fået alt det gode ud af min op, jeg har absolut ingen men, eller problemer. Det er jeg selvfølgelig meget glad for, for det er klart at jeg er gået ind i det her med mange tanker. Det eneste minus jeg har oplevet er at jeg er begyndt, at tabe mit hår, så der venter en tur til frisøren og det er måske meget godt. Forandring fryder, og forandring er det jeg er i.

Det er skønt at spise rigtigt. Det er skønt at spise potioner som man ikke er flov over, det er skønt at kunne tage ud og spise uden at føle sig flov. Det er skønt at mærke at hele kroppen er glad for forandringerne. Det er skønt at føle jeg begynder at kende mig selv igen. Det er skønt at være sluppet ud af madhelvede. Det hele er faktisk ganske skønt:)

Der er nye billeder, og mon ikke det er tid til en video i nær fremtid.

Jeg ønsker alle en god, sund og glad sommer.

3 kommentarer:

  1. Har da været noget bekymret for dig! Så dejligt at høre, at det går godt. Føler mig en anelse "svigtet", da jeg havde set frem til at følge din forvandling, men håber du fortsat vil blogge om din rejse. Godt gået og fortsat held og lykke. Knus :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er ingen grund til bekymring :) Og min mail er da altid åben og bliver læst. Jeg har valgt at holde fokus på mig og livet irl, og der har ikke været så meget at blogge om på denne blog, da alt bare kører på skinner i forhold til livet efter min OP. Det havde jeg slet ikke selv regnet med, men ved det er helt normalt for mange efter deres OP, at de ikke har så meget at sige eller skrive når de ingen problemer har.

      Der kommer absolut stadig indlæg og billeder, men der kan sagtens gå tid imellem dem:)
      Og jeg har lagt nye billeder ind her forleden dag, så du kan sagtens se og følge forvandlingen ;)

      Håber livet er dejligt hos dig også.

      Slet
  2. Vil fluks smutte forbi dine billeder.

    SvarSlet